logo

Umów się na spotkanie

Zadzwoń do nas, umów się na spotkanie, poznaj enova365. Jeśli wolisz kontakt mailowy, napisz. Kontakt w godzinach pracy biura od godziny 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.

Nowa wersja enova365 z numerem 2106.0.0

W dniu 26 lipca 2021 roku opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2106.0.0

W wersji udostępniono nowości funkcjonalne:

  • Dodatek e-sklepy Konektor wzbogacono o integrację enova365 z platformą Allegro. Pozwala ona na wystawianie aukcji i pobieranie zamówień.
  • Dla użytkowników modułu Księgowość korzystających z usług mBanku umożliwiono logowanie się do usługi przy pomocy certyfikatu kwalifikowanego.
  • Dla modułu Praca Zdalna, w wersji okienkowej rozbudowano funkcję przepinania zadań. Dzięki funkcjonalności Drag&Drop (przeciągnij i upuść) możemy przepinać Zadania Pracy Zdalnej pomiędzy Grupami Zadań oraz Grupy Zadań pomiędzy Pakietami Prac. Ułatwi to użytkownikowi tworzenie struktury organizacji pracy.
  • Rozbudowano funkcjonalność modułu Praca Zdalna o przyciski ustalające kolejność wyświetlania. W obszarze Pracy Zdalnej, możliwe jest przestawienie kolejności zadań przy pomocy przycisków strzałek.
  • Na liście Moje aktywności w module Praca Zdalna dodano możliwość ustawiania kolejności zadań. Od tej pory użytkownik może zadecydować o kolejności wyświetlania Pakietów prac, Zadań w ramach Grupy zadań oraz Grup zadań w obrębie Pakietu prac przeciągając je i upuszczając w wybranym miejscu.
  • W module Praca Zdalna dodano możliwość utworzenia aktywności Pracy Zdalnej na podstawie wiadomości e-mail. W obszarach poczty CRM, na zaznaczonej wiadomości e-mail, w menu czynności, dodano funkcjonalność ‚Utwórz aktywność PZ’, która otworzy okno z wyborem aktywności pracy zdalnej.

Wszystkie szczegóły aktualizacji tutaj: aktualne wersje systemu enova365