e-teczki w enova365
Cyfrowa transformacja w kadrach
Od 1 stycznia 2019 r. obowiązują nowe zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej. Pracodawcy mają wybór pomiędzy prowadzeniem akt w formie papierowej lub elektronicznej. Proces przejścia na elektroniczną postać dokumentacji pracowniczej stanowi wyzwanie dla działów kadr, jednakże w dłuższej perspektywie czasu przyniesie on korzyści związane z usprawnieniem pracy i niższymi wydatkami na obsługę dokumentacji pracowniczej. e-teczka dostępna w module Kadry, Płace i HR enova365 jest cyfrowym odzwierciedleniem dokumentacji papierowej. Dzięki temu w każdej chwili masz wgląd do informacji pracowniczej, nawet po rozwiązaniu stosunku pracy. Na jedno kliknięcie zyskujesz dostęp do repozytorium dokumentów, bez wizyt w archiwum, bez przekładania segregatorów.
Więcej szczegółów na https://www.enova.pl/e-teczki/.