logo

Umów się na spotkanie

Zadzwoń do nas, umów się na spotkanie, poznaj enova365. Jeśli wolisz kontakt mailowy, napisz. Kontakt w godzinach pracy biura od godziny 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku.

Nowa wersja enova365 z numerem 2204.1.1

dniu 27.04.2022 roku opublikowana została wersja systemu enova365: 2204.1.1.

Szczegóły udostępnionych funkcjonalności oraz zmian dostępne są w ulotce.

W wersji udostępniono nowe funkcjonalności systemu enova365 w obszarach: Business Intelligence, Sprzedaż i CRM, Handel i Magazyn, Kadry Płace, Finanse i Księgowość, Procesy, Projekty i usługi, Produkcja.

Najważniejsze zmiany to:

W module CRM:
• dodaliśmy możliwość dwustopniowej weryfikacji skrzynek pocztowych gmail.

W module Handel:
• udostępniliśmy integrację z systemem ExpertWMS, obsługującym magazyn wysokiego składowania.
• rozbudowaliśmy dodatek Kurierzy o kolejne usługi dodatkowe: doręczenie w sobotę, edycja kwoty pobrania i ubezpieczenia, dostawa na godzinę.

W module Księgowość:
• umożliwiliśmy naliczenie oraz wydrukowanie Planu RMK, a także dodaliśmy nowy algorytm rozliczania międzyokresowych kosztów (RMK) – Dzienny (wg obrotów).
• dodaliśmy wydruk Informacja JPK_VAT, który umożliwia równoczesne wydrukowanie części deklaracyjnej, ewidencyjnej oraz UPO pliku JPK_V7M oraz JPK_V7K.

W module Produkcja:
• dodaliśmy opcję przeliczania proporcjonalnego surowców, która umożliwia wprowadzenie dowolnej ilości, dla której system wyliczy ilość poszczególnych surowców.
• wprowadziliśmy możliwość definiowania zamienników dla towaru oraz dodaliśmy nową czynność: „Zastosuj zamiennik”, która umożliwia wprowadzenie zamiennika na etapie zlecenia.
• do kalkulacji kosztu zlecenia dodaliśmy dwie nowe opcje szacowania kosztu surowców: wg średniej ceny zasobów oraz wg średniej ceny zakupu z możliwością wyboru okresu.
• dodaliśmy nowy moduł o nazwie „Parametry produktu”, w którym możliwe jest powiązanie produktu z technologią domyślną, w sytuacji, gdy dany produkt występuje w wielu technologiach.

W module Praca hybrydowa:
• dodaliśmy funkcjonalność, która na podstawie rejestrowanych czasów pracy ułatwia rozliczanie podwyższonych kosztów przychodu.
• dodaliśmy listę Rejestrowane czasy pracy, pokazującą wszystkie wpisy RCP pracowników.

W obszarze Systemowym:
• Udostępniliśmy ukraińską wersję językową systemu w Pulpitach.
• Dodaliśmy możliwość zbiorczej wysyłki wydruków za pomocą funkcji Wyślij email dostępnego z poziomu podglądu raportu.

 

Szczegóły tutaj: https://www.enova.pl/aktualnosci/